Det oranga kuveret!

Jag är dålig på att blogga just nu, men jag har inge lust att skriva ;P Men nu ska jag börja bli lite bättre igen! Nu är det helg igen, fan vad veckorna går fort, har jobbat torsdag, fredag och idag :) Så imorgon har jag en ledig dag, ska försöka att sova ut om jag kan men jag är inte så bra på att sova nu för tiden :P Lite jobbigt! Höll på att bli tokig i igår natt/morgon för då vaknade jag 05.15 av att hela huset skakade, min första tanke var tåget men sedan kom jag på att det kan jag inte höra för det är nå speciella fönster här, kommer inte på vad dom heter men ni vet nog vad jag menar ;P Min andra tanke var om dom höll på att riva huset och vad hade jag missat då? haha! Men jag hade fel ,det var 4 traktorer här utanför som höll på att skrapa vägarna också byggde dom ett mounteverest mitt i vägen! Men jag kunde ialf somna om en stund även fast jag var skit sur! :P

Igår vart det utgång, hade förfest här hemma för första gången :) En mycket lyckad och en mysig! Det var vi tjejer, plus att Fanny har kommit hem, så man fick äntligen träffa henne! :D Vi hamnade ialf på oscar, men jag tror att vi hamnade lite fel eftersom att det var nån studentgrej där så det var faktiskt första gången jag kände mig gammal :P haha! Men det var en trevlig kväll, har haft roligare på krogen, men det var nog bara för att det var lite fel årsgång där :P Men man fick tillbaka några roliga gamla minnen ifrån våran tid som studenter :D Men vi dansade mest hela kvällen där, vilket var sjukt roligt! Vart lite chockad imorse när jag vaknade och såg att jag hade städat och diskat allt när jag kom hem inatt, vilket var mycket skönt kan jag lova! Duktiga jag! Ja vad har jag mer att säga... Jo igår när jag kom hem ifrån jobbet så möttes jag av ett stort orange kuvert tillsammans med min post :O vafan... haha det var ju det berömda "vuxenkuvertet" dubbla vuxenpoöng där ;) Var en mycket lång dag på Siba eftersom att det var lite med kunder, tur att man har roliga arbetskamrater som gör dagen så sjukt rolig! Jag och Malin lyssnade på Single ladies på högsta volym (när det inte var några kunder i butiken) :D

Nu ska jag hämta mitt underbara sköna täcke och lägga mig här i soffan och titta lite på tv, men jag vet att jag kommer somna här eftersom att jag är lite små trött ;P Kommer få natt besök utav Anna Ericson inatt eftersom att hon jobbar natt på schebbaben så orkar hon inte gå hem (vilkjet jag förstår) så snäll som jag är så får hon komma hit och sova, men bara om hon lagar middag till mig imorgon ;) Ska göra lite mer slingor i håret imorgon också, vill få till min blond färg som jag vill ha så jag kan sätta i löshår igen, klarar inte av mitt egna hår!!!


mounteverest och vuxenpoäng här på fredsgatan 8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0