Fredag

Idag är det ingen vanlig dag utan idag är det faktiskt Linas födelsedag! :D GRATTIS fisen! Första pruppen som fyller 20 år utav oss! :D Så idag eller om ca en halvtimme ska jag till Granlo på kalas för att fira henne! :D
Idag är det också fredag, mycket skönt! Vad fort den här vecka har gått, kanske för att jag har haft så mycket att göra? Skönt är det också att jag har fått varit ledig några dagar så att jag har kunnat pysslat på här hemma :) Är ledig hela helgen också och jag ska bara ta det lugnt då också så jag är riktigt utvilad till veckan då det blir jobb på schemat :)

Igår kväll så hade jag och Lotta en myskväll här hemma, vi hyrde två filmer...Dock kanske inte dom bästa :P Sedan höll båda på att somna i soffan vilket var bra eftersom att jag somnade direkt när hon åkte hem och jag gick till sängen :) Var lite ovant att inte ha min fis Diesel vid min sida, men ikväll kommer han igen med Akira :D

Nej nu har inte jag tid med det här jag måste klä på mig :)


Födelsedags barnet :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0