Fredsgatan

Heeeeeeeeeeeej :D
Just nu sitter jag hemma hos Lotta, hon sitter och blåser sitt löshår, ni vet hon är ju tjejen som aldrig kan bestämma hur hon vill ha håret ;) Ja, jag har flyttat in i min älskade lägenhet nu :D åååååååh den är så fin! Jag är typ klar med allt, det är bara gardinerna som saknas :D Har sovit där nu i två nätter och det har gått jätte bra, men jag har haft sov sällskap av min älskade prins Diesel :D Mattes gohjärta♥

Jag har tagit jätte mycket bilder på lägenheten som ni ska få se, men jag har inte fått till internet i lägenheten! Så kanske imorgon, vi får se hur det går! Måste nog ha hjälp av en datanörd för jag fattar ingenting! Flytten gick jätte bra, vi höll på i tre timmar med alla mina saker! Fyfan, nu dröjer det ett jävla bra tag innan jag flyttar! Det hoppas Lotta på tror jag ialf ;) Jag och Lotta höll på grejade till klockan 3 på natten :P

Nu ska jag gå och hjälpa pisspotta med barret!

Återkommer!


Några bilder från flytten, Rödafaran var verkligen fullpackad :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0