Lediga Måndag!

Skönt att börja veckan med att vara ledig :) Hoppas att veckan känns kortare som det brukar göra! Tyckte ialf att det blev så när man gick i skolan ;P Idag vaknade jag tyvärr för tidigt än vad min kropp ville, även Diesel vart lite små sur på mig för jag vaknade så tidigt, men vafan ska jag göra när grannens hund skäller hela tiden :( Jävla vilken surpuppa jag var när jag vaknade, och jag känner inte att jag kan gå och klaga heller eftersom att jag har själv två hundar här ibland, men dom skäller inte ialf! Tror dom som har den där hunden inte vet om att han skäller eftersom att han vekar vara ensam på dagarna... Nej jag ska vara en snäll granna och inte klaga! Idag har det blivit film och te mys hemma hos Fanny :D Vi bakade även chokladbollar, en riktigt slapp-måndag har det varit! :D Nu sitter jag och väntar på att mina maskiner i tvättstugan med mina lakan i ska bli klar, sedan väntar jag på att min fis Anna Bergström ska höra av sig, ska dit ikväll och hälsa! :)

Imorgon står det jobb på mitt schema 08-13 :) En kort dag vilket ska bli skönt, är även ledig på Onsdag och då blir det stan och ett frisörbesök :D Fick en ny tid! Nej nu ska jag gå ner till tvättstugan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0