Lördag

Så underbart skönt att få vara ledig en HEL helg :D Och det bästa av allt att få ha världens finaste varelse vid sig, Diesel♥

Har bara tagit det lugnt den här helgen, verkligen vad min kropp behöver! Ikväll så har Anna E varit här, vi har tittat på premiären av Robinson, fast vi satt mest och pratade igenom hela programet ;P Hon gick nyss eftersom att hon ska jobba natt på schebbaben ;P Igår hade jag både Diesel och Akira här, så fick sova med två pälsbollar! Men nu är det bara jag och Diesel skönt att få rå om mattes hjärta! Imorgon ska jag ge mig ut på en riktigt lång promenad och senare på kvällen ska jag ut och gå med Anna och Wilma :) Och det är så underbart att det är typ vår ute :D Hoppas verkligen att det kommer vara så här nu och att det inte kommer nå mer snö, klarar verkligen inte av det! Blir så glad av det här vädret! Längtar tills veckan som kommer nu då det är löning, så mycket jag ska göra då! :) Ska ta och hämta upp min väggdekoration som har kommit på posten, kommer bli grymt snygg här ovanför tv:n (lovar att en bild kommer upp) Sedan ska jag äntligen ta och bli långhårig igen, bara bra saker den här månaden! 

Åh jag ska verkligen försöka sova ut imorgon! Är ledig tills på tisdag så ska se till att vila upp mig eftersom att det blir jobb nästa helg... Nej nu ska jag mysa till det med Diesel sedan ska vi nog somna till en film! Vart lite små sugen på att gå ut nu kände jag, men min plånbok sviker mig på den fronten!  Få se vad nästa helg har att bjuda på ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0