Nu hängde jag inte med?

Välkommen tråkiga söndag, fast jag kan säga att jag har haft en skön söndag den här gången! Fick faktiskt sova ut riktigt länge imorse, fast Diesel sov längre(?) Sedan har jag varit ute på en riktig lång promenad med hjärtat så både han och jag vart helt slut i kroppen, så när vi kom hem så somnade båda på soffan :P Nu ska jag ta en promenad upp för alla södermalms backarna till mitt gamla hem, är nämligen bjuden på middag hem till mamsen rena lyxen slipper jag laga mat själv ;)

Ringde Lotta för ett tag sedan, för att få lite gossip om helgen, och slutet på vårat samtal höll jag på att dö av skratt ;P

Jag: Jamen vi kan ju höras av lite senare ikväll!
Lotta: Ja det kan vi!
Jag: Okej va bra, men då hörs vi sen då!
Lotta: Yes, det var en trevlig chatt vi hade
Jag: he he jaa det var det...? :s
Jag: haha eller vadå chatt?
Lotta: jamen det var ett trevligt samtal vi hade, det var så länge sen!
Jag: HAHAHAHHA ja det var det men chatt?

Jag dog verkligen av skratt när lotta sa "det var en trevlig chatt vi hade" det lät så jävla roligt! nya språket tror ja ;) "gammeltarro hänger inte med"!


Tänkte bjuda på en bild hur håret mitt vart ;D Men mitt upp i mitt kort tagande så fick jag en riktigt härlig puss utan Diesel, han ville vara med han också♥

Sedan ville han visa sina breakdance moves som han har börjat med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0