Plus i kassan

Då var man hemma från en jobb dag då :) Idag gick det mycket bra för mig lyckades med några siba kort och försäkringar :D Mina första! Känns underbart att jag inte ligger sist, och chefen blev nöjd! ;D Så det känns bra, plus att det blir ett + på lönen nästa månad vilket känns mycket skönt! Just nu sitter jag i min "andra säng" ;) (soffan) Är helt slut i kroppen även fast jag inte jobbade full jobbdag, men det är lite jobbigt att ha stängning.. Höll på att missa bussen hem till stan också eftersom att det var en nisse utanför personal ingången som ville ha våra uppgifter på mobilerna så att vi inte hade tagit dem :P Mycket störande men.. men en säkerhetsgrej! Ikväll ska jag bara ta det lugnt börjar klockan 8 imorgon men jag jobbar bara till klockan ett :D så det blir en kort dag imorgon!

Nu ska jag titta på lite tv, får se hur länge jag klara av att vara vaken ikväll då :P



Kommentarer
Postat av: Anna

Meeeen får jag se håret nu då! :D

2009-03-17 @ 08:10:24
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0