underbara löningsdag!

Åh nu kanske snön börja försvinna igen! :D Hoppas hoppas..
Att vakna med ett leende på läpparna är något som jag älskar och jag kan verkligen inte göra något annat än att le just nu :D Blir så sjukt överlycklig av det här vädret, jag tror jag måste flytta till ett land där det är sommar och sol varje dag! Idag är det också en toppen dag eftersom att lönen kommer in på kontot, var mer än vad jag hade väntat mig, så idag blir det lite shopping.. Känner att jag måste få unna mig lite kläder ;) Plus att det blir en dag på stan och även lunch med tjejerna, känns som det var jätte längesedan som jag umgicks med dom! Så idag är Caroline på toppen bra humör även fast jag var vaken förlänge igår och vaknade för tidigt på min lediga dag, men det gör inget :) Plus att jag ska till frissan och få den där blondfärgen jag vill ha! :D Lovely!

Nu ska sminket på, sedan träffa upp dom jag älskar allra mest!♥

kanske min tur nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0