Tisdag

Vilken jäkla zombie jag var imorse när jag var på väg till jobbet :O Vet inte  vad jag tog på mig utan jag bara gick :P haha! Även fast jag gick och la mig tidigt igår så var jag dötrött imorse(?) Men det var en kort dag ida jobbade bara till kloockan ett men jag kan inte säga att jag gjorde så mycket idag ;P Sedan åkte jag och käkade lunch med farmor och farfar innan jag gick och klippte mig :) Så nu är man lite fräschare i håret :D Just nu har jag precis kommit hem, har varit i Thailand i 20 minuter ;) Lite brun blev jag! Nu sitter jag och väntar på att min vän Anna Bergström ska komma och hälsa på mig, men jag tror att jag måste gå och möta henne för jag måste på ica, men jag känner inte ork till det men jag måste, vart helt slut nu när jag har varit och solat! Sedan måste jag gå ner till tvättstugan också, mycket som måste göras nu när man bor själv :P



Kommentarer
Postat av: frida

hej stumpan!! :) ja jag har börjat jobba extra på apotekshoppen i ingallerian. viss jobbar du på apeteket i skönsberg el???

2009-03-18 @ 21:06:36
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0