Åh fyfan säger jag bara

Blåslagen rygg, överpeppad, vin, mys, för lite sömn, skratt, gråt, onda fötter, ångest!!! = Min helg som blev en riktig jävla karatefylla!

Det började redan i fredags då det inte alls  var planerat att jag skulle gå ut eftersom att natten då bjöd bara på två timmars sömn och en stressad carro till jobbet ;P Så jag var verkligen helt slut hela den dagen, men sedan så mötte jag upp Anna och Lotta på birsta, och så klart var Lotta överpeppad och vad blir inte jag då?! Slutade med att mina planer om att ligga i soffan och sova sprack, ist åkte jag hem tog mig en dusch, sedan vart det massa vin och mys och skratt här hemma.. Sedan gick jag ner till svenssons och mötte upp tjejerna, och Lotta och jag var så sjuktligt överpeppad och lite överkära i varandra! Vi drog vidare på oscar sedan gick det bara utför, vart bjuden på massa drinkar, tävlade med shoots?! Och dansade som nå jävla idioter ;D Men det var så sjukt jävla roligt! Sedan det värsta av allt den kvällen när vi är inne på oscar och det är huuuuuuur mycket folk som helst och Lotta och jag har varit ifrån varandra i 5 minuter men när vi får syn på varandra så är det precis som att det är första gången vi ses på 6 månader typ, vilket slutade med att Lotta får en blårygg! Hahah!! Ett under är det att man lever efter den kvällen.

Igår vaknade jag upp och jag var som en zombie men världens ångest, jag visste inte riktigt vilken planet jag var på tror ja :P Vaknade en halvtimme innan jag skulle ner till bussen vilket slutade med gårdagens smink och hår på jobbet :P Men det gick bra att jobba och jag mådde inte alls dåligt, kanske för att alkoholen inte hade gått ur min kropp vilket den fortfarande inte har gjort eftersom att direkt efter jobbet for jag hem peppade upp mig själv, sedan var det förfest hos Lotta och då var man igång igen! :D Mycket trevlig kväll var det, och skönt att man inte var som på fredagen, träffade mycket roligt folk ute! :) Och det är inte lätt att fatta det här med klockan med vin i kroppen, hahah!
Och det var helt okej på jobbet idag även fast jag var sjukt trött och hade fruktansvärt ont i kroppen och allra helst ville jag gå och dö, men tror största delen av sibas personal igår var lite små trött, så det var inte bara jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0