Walk the line

Jag fick min efterlängtade sushi idag ;D Och den var fruktansvärt god kan jag lova! Är fortfarande helt slut i min kropp även fast jag inte har gjort ett skit idag! Har legat halv död i soffan och tittat på min älsklings film Walk the Line! Sedan tog jag mig faktiskt ner på stan och shoppade lite skrubb grejer till kroppen eftersom att min bränna inte alls såg så bra ut efter den här helgen, så jag har haft en liten spa eftermiddag här för mig själv, så nu känner jag mig mycket fräschare :D Var ner och solade också så nu har man en fin brun färg igen :) Nu sitter jag och väntar på att maskinerna med tvätt ska bli klar, men som sagt så får jag väl vänta tills nästa år :/ Och jag har verkligen inga rena kläder eller underkläder alls eller där tog jag i! Såg även att mamsen har hittat min blogg också ;P Så nu kommer hon ha koll på mig och min vardag!


Så här vart resultatet med gardinerna och vägg dekorationen ;D



Kommentarer
Postat av: Mammsen å jobbarkompisar :-)

Hello Kajj!! Närå vi kommer inte att hålla koll på din vardag ;-) Vi ville bara se vad fint det blev med väggdekorationen. Kram Mamma å Karin å Monica!!!

2009-03-31 @ 08:20:53
Postat av: Anna

Ååå vad tjusigt det blev med gardiner och dekoration, fisen! :) Nu tycker jag att du kan sluta jobba så du kan komma hit och roa mig lite ;P

2009-03-31 @ 10:04:41
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0