Varje dag tack!

Det vart en hel del shopping för mig igår, och det var mysigt att umgås med girlsen och självklart vart det några skrattanfall ialf då samtalet var webcam ;D Jag kan säga er att jag är sjukt nöjd över mitt hår nu! Var så skönt att få komma till en frisör och bli ompysslad, skulle lätt kunna gå till frisören varje dag om jag hade pengar.. Men nu är man ju inte blondinbella direkt ;P Färgen blev exakt som jag ville att den skulle bli :D Plus att nu är jag långhårig igen, var som sagt till affro idag efter jobbet, så nu sitter jag här med långt blont hår och sprängande huvudvärk "men ska man vara fin får man lida pin!" ;)

Skulle verkligen kunnat ha gjort vad som helst imorse för att sova, var sjukligt trött när mobilen ringde! Det är farligt att vara ledig för nu känner jag att jag vill vara ledig mer, men dock har man en hel jobb helg framför sig :/  Och jag kunde verkligen inte koncentrera mig idag på jobbet, höll på att somna på vårat möte imorse också, mindre bra! Ikväll vet jag inte vad som händer, vi får se ;P Ska ta och sätta mig i soffan och varva ner lite!


Så här blev håret ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0