Åska

Kan lova er att jag är jävligt less att vara ledig nu :P Okej nån dag i veckan, men inte flera veckor! Har nästan varit ledig i två veckor nu och jag håller på att klättra på väggarna här hemma! Tur att jag jobbar några timmar i helgen! Plus att chefen från siba väckte mig nyss när jag låg och sov i soffan och gav mig ännu mer tider i Juni! Så tack för det! Och bästa av allt är att jag är ledig under hela gatufest veckan! :D Underbart!

Det är redan Onsdag också :O Sjukt vad dagarna går fort! Och såklart så är det ju lill-Lördag idag ;) Vilket betyder att det blir utgång med tjejerna ikväll! :D Ser ut som att vi ska på Oscar! Länge sedan jag var ut på en Onsdag var en period för ett tag sedan då man var ut både Onsdag, fredag och lördag men ekonomin håller inte för det längre :P Har nyss kommit hem från en långpromenad med Diesel också, sötnosen min! Han är så jävla mysig på morgonen då han kommer och kryper upp i sängen och myser med mig och han är nog inte som alla andra hundar, utan när han kommer upp och ska gosa med mig så vill han också ha täcke och kudde :P

Hör även att det åskar ute också :S skumt väder! Nej nu ska jag ta en riktig låååååång dusch :) Måste ner en snabbis på stan också vilket jag inte alls är så sugen på! Men men....

Allt känns så bra just nu...


Charlotta och Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0