Bra start.. eller?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Vart många inlägg här nu på min blogg! Men eftersom att jag inte har skrivit på ett tag för bloggen har varit cp och jag har tappat orken för en stund så vart det några nu. Hade jag skrivt allt i ett hade ni nog inte orkat läsa för det skulle inte jag göra ;) Min dag började inte bra kan jag lova.. På mitt schema stod det att jag skulle jobba i dag 08:00-16:00 så jag klev upp trött och jävlig klockan sex eftersom att bussarna går så sällan på morgonen.. När jag är ute på jobbet (Apoteket) så är det ingen där så jag tänkte att jag kan vänta lite innan jag ringer, jao jag väntade och väntade men inte fan kom det någon så då ringde jag min chef och frågade vart alla var, och så säger han att det har blivit en miss att han har glömt att berätta att jag vart ledig idag?! IDIOT! Så det var ingen glas tarro tall han pratade med då kan jag lova! Så trött, less och en förbannad carro åkte hem igen och då la jag mig i soffan direkt och sov i några timmar! Mycket skönt, men bättre hade det varit om jag hade vetat om att jag inte skulle jobba! 3:e gången det händer nu...

Har hämtat mitt hjärta idag! Så nu ligger lillfisen här vid mig och myser, är så glad att han är här mitt lill hjärta!♥ Och min underbara vän Lotta är så snäll som följde med och hämtade honom! Haha han var lite orolig i bilen så då satt lotta och pratade med han hela vägen hem, och jag tror att hon missade ett tag där att han är en hund och inte ett litet barn eftersom att hon satt och sa:
- vad säger katten då Diesel?, mjaaaaou, vad säger kossan då? muuuuu! ;D
Har även varit ner på stan en stund idag och fikat med Amanda, Lotta och Ida :) Vart några koppar kaffe och mycket skratt! Sedan gick jag hem till prinsen min och efter en stund bara så kom jomms på besök, eftersom att hon var mycket nyfiken på hur Diesel såg ut eftersom att det var ett bra tag sedan dom sågs, och självklart vart dom bästa vänner vid första ögonkastet ;P Vart massa te för oss och sedan tog vi fram alla mina kort som jag hade, hahah! Hade en mycket rolig stund där när vi tittade på alla gamla bilder! Nu har jag nyss varit ner i tvättstugan och hämtat upp min tvätt, nu skulle jag behöva diska men det får vänta tills imorgon för jag är så jävla trött! Är ledig ett bra tag nu, och det ska faktiskt bli skönt! Känner att min kropp behöver lite ledighet :)

Och är avis på Anna Bergström som är i sthlm, vill också dit! Hoppas att du får en toppen kväll nu fisen när du äntligen ska få se männen i ditt liv ;)

Nu blir det sängen, och har saknat att få sova med mattes hjärta ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0