Inge fel på värmen!

Shit vad varmt det har varit ute idag :D Älskar det här vädret som vi har just nu även fast jag håller på att svettas ihjäl i min lägenhet, men jag ska inte klaga! Imorse vaknade jag 12.45 :O av att Anna ringer och väcker mig, jag vart jätte chockad när jag fick höra vad klockan var och att jag hade sovit så länge, tror Anna var lika chockad som jag eftersom att jag inte brukar sova så länge på dagarna! Så jag fick lite panik och ångest! Men jag klev upp och 30 minuter senare så satt jag och anna och delade på en pizza vid ån, men vi höll verkligen på att dö av värmen, så vi satte oss i skuggan ett tag :)

Sedan har jag legat på min uteplats här på bakgården och solat lite, så en liten rand har jag fått! Måste ju passa på nu eftersom att min vecka ser ut så här:
Måndag: 09:30-19-15
Tisdag: Ledig
Onsdag: 09:30-19:15
Torsdag: 09:30-19:15
Fredag: 09:30-19:15
Lördag: 12:00-17:15
Söndag: Ledig?

Yes, jobb hela veckan förutom två dagar, så jag hoppas att det inte blir fööör bra väder när jag jobbar eftersom att jag jobbar heldagar! Nu ligger jag i en renbäddad säng, jag har även en ny städad lägenhet och den som hittar damm gör det jävligt bra! ;D Har tvättat också idag plus att jag har tagit hand om mig själv och min kropp så nu känner jag mig riktigt fräsch igen, back on track ;) Men nu måste jag verkligen sova, har mer ångest nu för att jag sov så länge idag eftersom att jag kommer ha det jätte jobbigt att ta mig upp imorgon :S


Har shoppat lite också, oversize linne,  tublinne och en mysig kill-tröja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0