Känns som höst igen :O

Vart tog det härliga vår vädret vägen då? Var ganska så bra väder när jag klev upp idag och precis när jag kommer utanför min port och ska gå ut med Diesel så börjar det regna? Vill ha sol, och gärna nu när man är ledig!! Men den turen ska man väl inte få ha :P Har inte gjort så mycket alls idag var ner på stan med Anna och fixade några ärenden sedan gick vi hem hit och käkade lunch till en film sedan dog vi i soffan :) Sedan tog vi oss ner till två bleka och solade i 20 minuter, måste börja sola igen så man ser ut som en människa och inte som ett lik på sin 20 årsdag som är nästa vecka! :D Hua vad tiden går fort nu! Har nyss kommit hem från en långpromenad med Hjärtat mitt :) Nu ska jag ta tag i städningen här hemma... Men jag hittar aldrig orken till det idag, kommer på andra saker jag kan göra hela tiden ;P Ikväll blir det mys-hemma-tv kväll!


ska man skratta eller gråta?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0