KAOS

Jaa en lyckad kväll till en början vart det igår men sedan vart det bara kaos...
Mår inte allt för bra idag, vart lite mer än vad jag hade tänkt mig igår, haha vart nog så för alla här! Men det var jätte mysigt och roligt här hemma hos mig och Diesel hade också roligt med alla :) Sedan det som hände sen går jag inte in på, men det är nog det värsta jag varit med om! Hamnade ialf på Oscar men vart inte där så länge... Vart så opeppad efter allt det som hände...

Så idag vaknade man upp av en härlig huvudvärk och en överlycklig Diesel som höll på att pussa ihjäl mig! Så idag har jag verkligen inte gjort ett skit, har legat i soffan och sovit eftersom att jag inte kunde röra på mig :P Men nu mår jag bättre och nu har jag städat här hemma också så nu kan jag andas igen! Ska ta mig ut på en promenad hade jag tänk sedan ska fröken Björk inte göra så mycket, imorgon får man besök av stockholm också så kanske ska se till att vara lite piggare då eftersom att jag ska hem på middag till mamma :)

mycket som snurrar i huvudet mitt nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0