Myskväll hemma hos Tegström

Kvällen i Fredags var riktig mysig, efter att ha haft världens skit dag på jobbet (Apoteket) det var verkligen inge folk alls, kunde räkna hur många kunder vi hade på handen och då är det verkligen illa, plus att jag jobbade som sagt från 8 till klockan 16 :S Så det var nog den längsta dagen på länge! Ialf efter jobbet så drog vi hem till Fanny eftersom att hon är hemma från umeå och hälsar på! :D Vi satt på hennes balkong och drack vin och surrade hela kvällen, så sjukt mysigt! Älskar när vädret är så här så att man kan sitta ute hela kvällarna, kommer bli ännu bättre när det blir varmare också! Efter tag när vi har suttit där och fått i oss lite vin så blev vi så jävla hungriga, så snäll som min underbara vän Lotta är som kom förbi också så åkte hon och jag ner med världens längsta matlista till Max, haha vi var ju några som skulle ha mat och eftersom att alla var sjukt hungriga så vart det en del, och hon i driven vart lite less på lotta efter ett tag då hon aldrig slutade rabbla upp saker som vi skulle ha! Haha hon måste verkligen tro att vi var dum i huvudet, sedan när vi kom fram där man ska betala så vart hon tvungen att läsa upp allt vi skulle ha, och när hon var klar så avslutade hon med
- Äntligen får jag andas! haha ;) oooops!

En riktig mysigkväll blev det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0