Nuså!

Har haft en grymt bra helg och jag har nog haft den bästa födelsedagen på länge! ;D Och tack alla som gjorde min helg till den bästa, och tack för alla presenter! ♥

Nu är man äntligen 20 år! Haha har inte varit på systemet än, men det kommer! Är fortfarande lite små seg efter helgen. I Lördags så var mina tjejer här hemma hos mig och firade mig, och självklart vart de på tok för mycket alkohol i kroppen, men hade en galet rolig kväll/natt ;D Och man var ju inte den piggaste när mammsen kom med frukost till mig på morgonen, haha även fast jag har flyttat hemifrån så kommer hon alltid när jag fyller år med frukost och tårta! älskar min underbara mamma! Så igår var det såklart kalas här hemma hos mig med familjen! Och jag höll verkligen på att äta ihjäl mig :P Sedan avslutades kvällen med massa mys :) En perfekt dag! Nu sitter jag hemma, försöker peppa upp mig själv att ta mig till duschen men jag orkar verkligen inte :P Sedan ska jag ta en promenad och hämta hem mitt hjärta igen :D


Är så glad för Anna och Mickes skull att Wilma har kommit hem igen! :´)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Carro!! Du måste lägga in alla bilder fårn helgen, måste dokumenetra våra helg på facebook ;)

2009-05-18 @ 13:16:09
Postat av: Anonym

tack så mycket før den kvællen, fett nice! Vi ses igen nær jag kommer hem min søta!..då får du køpa ut MAHAHA! love Jompi!

2009-05-24 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0