Semester

Jahaaaaap då var det helg igen, sista helgen som 19 år också ;P Idag har jag jobbat  på (Siba) några timmar, vilket slutade med världens längsta timmar, så sjukt tråkigt kan jag lova! Medans jag var på jobbet var Anna Ericson hemma hos mig och var hundvakt :) TACK! Nu sitter jag hemma i soffan med en snarkande hund bredvid mig. Har bara tagit det lugnt ikväll eftersom att jag kom så sent hem ifrån jobbet, så Anna stannade kvar här, hon hade köpt hem lite cider och vin så vi har suttit här och druckit det och tittat på film. Nyss drog den pruppen ner på krogen, själv orkade jag inte :P Så jag och Diesel ska snart gå och sova :) Imorgon åker jag ut till ön till Farmor och Farfar och bosätter mig där några dagar, känner att jag måste få komma bort från stan och bli ompysslad lite :) Hoppas att det blir finväder ihelgen så man kan få lite sol på sig, men eftersom att jag är ledig så lär det ju bli piss väder med min tur!

Har inte så mycket mer att komma med! Kommer säkert skriva nått när jag är där ute på Ankarsvik :)


Anna och världens vackraste!




Kommentarer
Postat av: Frida M

HAHA...dom vill ja see!!! :D kom du ihåg när vi skulle få upp den där kokosnöten?? å sen kom dom där killarna me kokosnötdrinkar åt os?? haha ja det måste vi gumman! nu va de länge sedan.

2009-05-12 @ 10:34:01
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0