SIBA

Hahaha jag måste ha världens roligaste jobb och världens bästa jobbar kompisar! I torsdags så var det inte alls så mycket folk hos oss, eftersom att det var sista april och vem är på birsta då? Ja ialf så jobbade jag med Rebecca i kassan och vi höll på att sjuka oss hela dagen! Vi kom på att man kan ha jävligt roligt med kopieringsapparaten! :D haha! Vi fick till nå jävulst fula bilder som nu hänger både i kassan och i personal rummet :P Roger våran chef gick på semester på Onsdagen så då passade vi på att roa oss lite! Plus att det var så sjukt fint väder juh och jätte varmt så vi gick i skift jag och Rebecca så nästan halva dagen satt jag på lagret i solen och solade :D så jävla underbart! Massage fick jag också, en riktig lyx dag på jobbet vart det, haha Robin som också jobbar där fick sig nog mycket skratt den dagen också! Ja kan inte säga nå mer än att jag älskar verkligen att jobba där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0