Sista April!

Hade en jätte mysig sista april med världens bästa sällskap! :) Efter jobbet så kom Lotta, Ida och Amanda och hämtade mig så for vi och köpte mat tills kvällen, sedan åkte vi hem till Ida där vi var hela kvällen på hennes uteplats! :D Det var verkligen jätte mysigt! Vi spelade spel, drack massor med alkohol, grillade korv  och skrattade sjukt mycket! En riktig lyckad kväll blev det, synd bara att jag började klockan 8 på Fredagen :/ Så vart inte så lång utekväll för mig! Nu längtar jag verkligen tills Gatufesten för jag fick verkligen sommarkänslor när vi satt där hemma hos Ida, eftersom alltid på gatufesten så sitter vi hemma hos henne och förfesta och peppar och har så jävla underbart roligt! Tog tyvärr inte så mycket kort, men några bjuder jag på! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0