Snorunge!

Ja det kan verkligen bli mitt nya smeknamn nu! Så varsågod :)
Känns som att jag vill nysa hela tiden men det kommer inte, och när det väl kommer så slutar jag aldrig nyser, jävligt jobbigt! Fan jag hatar verkligen att vara sjuk! Har legat i soffan med täcke och massa kuddar, cola och världens bästa hund, så jag har sovit exkat hela dagen så jag undrar hur det kommer att gå för mig att somna ikväll :( Har ialf bäddat rent i sängen så jag hoppas att jag kommer sova bra! Fick ju hem mobiltbredband ifrån 3 eftersom att jag har varit kund så länge så nu har jag kopplat in det, eller Anna gjorde det eftersom att jag är sämst på elektronikgrejer även fast jag jobbar med sånt ;) Så nu slipper jag min 1873872382 meter långa internetkabel :D tack! Plus att den nya är rosa och ser ut som ett USB minne, passar mig bra! :) Nej nu ska jag ut med Diesel eller det är nog han som får gå ut med mig eftersom att jag är så seg! Sedan blir det sängen och en bra film som jag kan somna till. Imorgon har jag tvättstugan, och sedan ska jag ligga i soffan hela dagen igen så att jag blir frisk fort!!! Så nu vet ni vart ni har mig!

Galet att det redan är mösspåtagning på Onsdag, tänk att det är ett år sedan man själv var med om det, men nu är det min vän Idas tur och självklart ska vi vara med och fira det! :D Nej nu vill pruppen ut! God natt / snorungen!


mitt rosa bredband och en sjuk tarro tall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0