Spontan utgång

Ja igår vart det vin och utgång för mig och Anna! Vi satt först här hemma hos mig och drack lite och surrade en massa innan vi kom på att vi ville ner på krogen :) Så vi hamnade på Olearys där vi träffade Amanda och en överpeppad Ida :D Riktigt roligt hade vi! Satt på uteserveringen ett tag innan vi gick ner och dansade, dansade så mycket så att jag har så sjukt ont i benen idag ;P Är lite jobbigt att vara tjej och dansa i högklackat ;) Diesel vart glad när vi kom hem eftersom att han fick sova med två tjejer i natt ;P Tyckte dock lite synd om Anna som klev upp klockan 8 imorse för att hon skulle iväg och jobba med laget ;P Fast lite skönt var det eftersom att det är alltid jag som brukar få kliva upp tidigt för att jag ska jobba, men inte den här gången.. såååååååå jävla skönt! Sov till klockan tolv, är fortfarande lite seg också!

Har ialf nyss kommit hem från en långpromenad med Hjärtat mitt, kunde ha gått hur långt som helst idag kändes det som :) Är så skönt väder ute idag :) Så jag och Diesel satte oss i parken vid hedbergska ett tag och han somnade i solen, en riktig stekare har jag till hund :)

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på att äta idag? :S Kommer inte på något.. sedan ska jag göra det roligaste som finns... betala alla räkningar så roande! Var på bolaget för första gången igår också ;D haha! Var lite nervös faktiskt kändes lite konstigt ;P men nu är det gjort ialf! Nej nu ska jag ta och fixa något att äta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0