Stress-Lördag

Stress stress och åter STRESS vart det till jobbet idag :O Höll på att missa som vanligt den där jävla pupp (ursäkta) bussen till birsta! Jag och klockan går inte så bra ihop :P Sjuuuuuuuuukligt mycket folk på jobbet var det idag? :S Konstigt eftersom att det inte var nå folk på fredagen(?) Hann inte ens med en lunch, och då är det mycket folk kan jag lova! Efter en stressad heldag så stressade jag hem, tog en snabb dusch eftersom att varm vattnet hade dissat mig? Ingen i huset hade varmvatten :O Sedan halv sprang jag upp till Fanny där mina hungriga vänner satt och väntade snällt på mig, fast fick några stressiga sms av dom! Var helt slut när jag kom fram, men så snälla och underbara som dom är hade dom gjort klart maten så det var bara att äta! :D

Så en dålig dag slutade mycket bra! :) Vi satt och drack lite hos Fanny och bara tog det lungt eftersom att alla fick PC efter maten, sedan for vi vidare till Annas kompis Danne en stund innan vi drog ner på krogen. Det var Oscar och jag hade grymt roligt! :D Dansade hela kvällen, dock var det jävligt varmt så man visste inte riktigt vart man skulle ta vägen! Men det var ialf en riktig lyckad kväll :) Sedan gick en full carro och anna hem till mig och skulle sova då våran gemensamma kompis niklas kommer och våldgästar oss hemma hos mig, och vi trodde att han skulle ligga still i min soffa och sova...Men där hade vi fel ist kom han och hoppade på oss i min säng, mycket jobbigt och irriterande, det slutar med att en aspackad niklas går och lägger sig på golvet i vardagsrummet och sover(?) Där han även sover hela natten!  Och inte fick man sova ut riktigt länge heller eftersom att Anna vaknade så kunde inte jag somna om, så har varit seg hela dagen kan jag lova! Och dum som man är ibland så får jag för mig att jag ska göra slingor, och hur skönt är det när man är riktigt bakis och inte sovit så många timmar, Jani ibland vet jag inte riktigt vad jag tänker med?

Orkar inte lägga upp alla bilder från kvällen eftersom att det är så många, så ni får gå in på min bilddagbok och titta: carolinebjoork




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0