strömavbrott

:O Inte för att det är så mörkt ute, men tycker inte om det! Har fått strömavbrott här hemma :/ Så nu är alla ljus som går att tända här hemma! Hörde hur det åskade jätte mycket ute, sedan så vart det vitt sedan vart det mörkt här hemma :´/ Blir som ett litet barn igen, åskan är något jag inte alls tycker om! :P Tur att jag har min älskling här bredvid mig fast jag vet att han också vart lite rädd även fast han ska vara en tuff hund :P

Sitter här med ett glas vin och väntar på att Lotta ska komma, men hon är ju segast i denna stad! ;) Nej nu ska jag ta och gräva lite i garderoben min och hitta nå bra att ha på mig, men jag har inga kläder just nu känns det som :P


min älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0