Ingen vettig rubrik idag!

Just nu ligger jag i min nybäddade säng :) Det är så skönt att krypa ner i en renbäddad säng! Skulle kunna bädda rent varje vecka :P Plus att jag har världens mysigaste Diesel bredvid mig :) Så det kan inte blir så mycket bättre för mig just nu? Men det blir sista natten han sover här nu, för imorgon åker han tillbaka till husse :( Men det dröjer nog inte länge tills han kommer till matte igen ;) Är helt slut i min kroppen, så har faktiskt planerat att lägga mig i tid ikväll eftersom att den här veckan så har jag gått och lagt mig vid halv tre tiden varje natt :P Så vi får se hur jag lyckas ikväll. Har varit på mammas jobb och jobbat några timmar ikväll, dom har inventering på deras apotek... Värsta som finns är ju att inventera!! Men lite extra klirr i kassan är ju aldrig fel ;)

Imorgon är det Fredag också, sjukt vad fort den här veckan har gått! Imorgon ska jag eller jag måste storstäda mitt bo :/ Har faktiskt varit duktig och tvättat allt som går att tvätta här hemma, och det vart några maskiner det kan jag lova, så nu har jag världens största strykberg här hemma också :/ Någon frivillig som vill komma och göra allt åt mig imorgon? ;P Ska iväg och handla med mammsen imorgon också bara hon och jag :D Var verkligen länge sedan jag träffade min mamma! :')

Nää nu ska jag ta och titta på en film... vilket kommer sluta med att jag somnar, Diesel ligger redan och snarkar ;) Så snart blir det nog två!

Måste bara säga också att jag har världens underbaraste vänner! Tack för att ni finns!♥


Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0