Utvilad

Nu är jag hemma på Fredsgatan igen :) Borta bra men hemma bäst, första gången på länge som jag längtade efter min egna säng ;P Brukar sova så sjukt bra ute på ön men inte den här gången :S Har ialf haft det jätte skönt och mysigt, precis vad jag behövde! Har varit ute på långpromenader med Diesel, och den pruppen har verkligen haft det jätte bra och mysigt, han har fått sprungit lös, och gjort det han älskar mest av allt... BADA :D Även fast han inte är den smidigaste på att simma så är han förjävla söt i vattnet!

Så nu är jag en utvildad tjej, och det kanske är lika bra eftersom att helgen bjuder på trevligheter, på lördag kommer girlsen hit för att fira mig och då blire party like a rock star ;) Och sedan har vi ju självaste söndagen då det är min födelsedag :D Nu ska jag försöka ta mig ut på en promenad med D innan Lotta och co kommer hit :)

Har inte så mer att komma med just nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0