världens mysigaste dag på länge (29/5)!

I Fredags vart inte allt precis som jag hade tänkt mig, utan det blev ännu bättre! Gick ner på stan med Amanda och Lotta för att  käka glass och jordgubbar, det gjorde vi också plus att Ida också kom ner :) Sedan helt plötsligt så ska vi åka båt? Så jag springer in till bolaget sedan stressar vi oss hem och byter om sedan sitter 4 peppade tjejer i bilen på väg ut till vindhem där grabbarna väntade :) Trodde först att det bara skulle vara en båt, men när vi kom dit så låg det 3 motorbåtar :D Sjukt varmt var det också! Så det var vi 4 tjejer och resten var killar och totalt var vi 15 pers! :P haha! Det var Timmy pettersson och co vi var ute och åkte me. Vi låg ett tag i vindhem där vi drack lite. Det börjar inte bra för Ida då persson skulle kyla ner hennes öl i vattnet och sedan när vi skulle åka i väg så tappade han ut dom! Vi åkte ialf till en ö utanför alnön där vi fortsatte att dricka, dansa, sjunga och kjedjeröka som idioter :D Sjukt roligt var det ialf, lite jobbigt för oss tjejer med kissningen eftersom att dom inte hade lagt in slutet av bryggan till ön, men men allt går ;P

Sedan när solen gick ner så drog vi tillbaka till vindhem och käkade, vart ett riktigt långbord :) haha! Jag och Lotta höll på att skratta ihjäl oss till en person som drog dom fulaste kommentarerna hela tiden! :) En riktig mysig kväll vart det, älskar när det blir spontana grejer, eftersom att det alltid blir bäst då! Sedan vid tolv tiden så åkte vi in mot stan igen stannade till i hamnen och peppade lite på bryggan, sedan drog några på krogen, men jag var för trött för det så det var hem till varma sängen för mig :) Men jag var helt slut när klockan ringde på Lördagen :/ men men det var bara att ta sig upp och jobba, och självklart ska det vara svin varmt och strolande sol och inget moln på himmelen när jag ska jobba! Efter jobbet så mötte jag upp Anna och Sandra plus lisa, vi gick och satt oss i hedbergska parken och drack lite, sedan drog vi hem till mig och festade vidare med mina grannar :D riktigt kul var det! Hade mindre roligt på krogen, var meningen att vi skulle på stads men var nog den längsta kön jag har sett så det blev olearys för oss! Har tyvärr inga bilder från fredagen eftersom att jag glömde mobilen hemma i all stress, men kan tänka mig att det kommer blider snart eftersom att dom andra tog en hel del bilder :)

En riktig bra helg har det varit, och vädret gör det ännu bättre också!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0