091112

Byggarbetar plats ser Siba ut att vara just nu :P Haha! Förstår varför vi har så lite kunder för skulle jag själv vara kund hade inte velat vara där just nu! Slutade 15:00 idag mycket skönt! Lite tråkigt att det vart så kort tid med KK! Så jag tänkte att jag skulle skriva ett blogg inlägg nu så hon har något att läsa nu när inte jag är där och roar henne ;)

Kan berätta att jag hatar att åka buss! Ska bli så sjukt skönt när jag köper mig en bil!! Var sjukt mycket folk på bussen nu när jag skulle åka hem, alla små barnen slutade tydligen då jag skulle ta bussen! Bläää!

Nu är mjukisarna på och jag ska ta mig bort till Farmor och Farfar där det finns mat på bordet ;)
Imorgon äre jobb igen 09:30-19:15 sedan blire Idolmys och vin med Fittansiktet precis som vanligt ;P

Adjöken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0