Hello you fool I love you

Har man en blogg så kanske man ska ta och skriva i den också :P Har tappat lusten för att blogga just nu! Mycket roligare att läsa andra bloggar ;) Men kan ju vara snäll med dom som läser min och skriva några rader!

Jag lever ialf! Händer inte så mycket just nu.. Har varit ledig i några dagar eller jao 3 dagar :P Så har haft mina söta pälsbollar här!♥ Men nu har dom åkt till husse igen eftersom att jag ska jobba imorgon! Har världens träningsvärk i hela kroppen!!! Tog och duchade hundarna igår.. och jao det gick ju bra ialf med Akira men inte med Diesel fick bära in han i duschen och han väger ju ganska så mycket nu den där lilla tjockisen ;P Så jag har fruktansvärt ont i armarna och ryggen idag! Men mjuka och fina vart dom ju ialf!

Har lyckats vänt på dygnet också vilket inte är så bra! Har absolut inga problem med att sova till 1-2 på dagarna nu! Tur att man har vänner som inte till låter att man gör det :P Idag äre lill-lördag och den firas hemma i soffan med te och tv-tittning! Har träffat fittanskiktet idag också vi åt lunch, va på banken, surrade skit och tittade på film :) Så lite vettiga saker har jag gjort idag!

Imorgon jobbar jag kort dag, jobbar bara till klockan tre ;D underbart! Plus att KK kommer in och roar mig! Så dagen kommer rulla på ganska så bra imorgon tror ja! Är så nyfiken på hur det ser ut på jobbet just nu eftersom att vi håller på att bygga om :)

Ja är ni nöjda nu mina faaaanz?! Några rader blev det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0