Min nya sjukdom!

Shululuuu!

Segare tjej än mig finns det nog inte! Måste ha en sjukdom som heter trötthet ja! :P Låg nästan och sov hela dagen igår och idag sov jag till halv tolv :O och jag är fortfarande trött?! :S

Jaha helgen då.. I Fredags efter jobbet så åkte jag direkt hem till Anna och Elis där Anna Ericson också var! :) Vi lagade mat, lekte med Elis och tittade på idol :) En riktigt skön fredag blev det! Sedan efter det åkte jag hem till Rebecca och färgade hennes utväxt och drack ett glas vin :) Och i Lördags så fyllde min underbara mamma år! Så det var kalas hemma hos henne med middag och hela köret! Sedan på kvällen vart det som det vart.. Inte precis det jag hade tänkt mig.. men men! Och igår så vart det storstädning här hemma... mycket roligt... eller inte! Nu är jag less på att städa!

Just nu sitter jag i soffan och ska snart städa mitt kylskåp eftersom att mamma och jag ska åka och storhandla till mig idag :) Har även mina fina pälsbollar hemma! Dom kom igår så jag har även vart ute p en långprommis med dom! Och kan lova er att jag var helt slut när jag kom hem eftersom att jag är så trött :P




Kommentarer
Postat av: Anna

Å vad typiskt! jag tänkte på det igår att jag skulle skicka till dig och fråga om du hade diesel för jag har varit ledig idag MEN med min otur så har jag haft migrän så NU har jag klivit upp ur sängen! Härligt att vara ledig! Näe, men jag är inte bitter! :(

2009-11-02 @ 17:39:09
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0