Mycket prat och lite verkstad!

SNÖ :O Jag är verkligen inte redo för att få snö här i sundsvall nu!! Och vart tar tiden vägen då?! Det är redan november nästa månad äre jul :O Vart har det här året tagit vägen??? Å n g e s t :P

Och ska det nu snöa så får det fasen snöa också för jag klarar verkligen inte av slask!!! Jaha nu måste man ju snart börja köpa julklappar :O Ååååå tiden går för fort! Och jag som verkligen älskar julen... eller inte ;)
Hinner inte riktigt med mig just nu känner ja :P

Jaha imorgon är det fredag... Vad har jag gjort den här veckan då?! Har haft mina bästa pälsbollar här hela veckan :) Igår var det stor möte på jobbet, idag har jag surat för att det har snöat och imorgon har jag tvättstugan! Wohuuuuu vilket underbart liv man har! ;D Också jobbar jag helgen! Och på lördag blir det massa vin med Siba Rebekka ;D undra hur det kommer sluta haha eller hur B-ruden?! ;P

Nu ska jag mysa ner mig i sängen!




Kommentarer
Postat av: Anna

Bitter F:a!!! ;D

2009-11-06 @ 01:35:46
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: Rebekk

2009-11-07 @ 16:31:27
Postat av: Rebekka

första nere, ses snart då jävlar bruuden ;)

2009-11-07 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0