Nu äre Söndag..

..Ja nu äre Söndag :P Blir så less som vanligt på det här vädret..När man jobbar som jag gjorde igår jamen då såklart så ska det vara sol och plus grader men sedan när man är ledig så pissar gud som en idiot :P Ska det vara så här så får det komma snö nu!!

Riktigt skönt var det att bara ta det lugnt igår :) Jag och Diesel hade en riktig myskväll! Och idag sov jag ut riktigt länge sedan vart det en långpromenad med Diesel i regnet, har världens fjantigaste hund när det gäller vädret! Han tycker inte om att bli blöt och han går inte i vattenpölar och när det är snö så går han som en ..ja jag vet inte vad :P Men han är världens bästa!!♥ Men nu ligger det ingen svart pälsboll här vid mig utan han har åkt hem tll husse :/ hatar att vara ifrån hundarna! Låter säkert jätte töntigt men dom där två prupparna är dom bästa!

Åhh på Onsdag kommer lönen! Underbart! Måste börja köpa julklappar nu också!!!
Imorgon blire jobb..heldag, skönt att kk jobbar också! ;D Sedan är jag ledig tills helgen så ska passa på att handla klart alla julisar till veckan då jag är ledig :) Och det finns massa saker som ska få följa med hem till min garderob också ;) Plus att jag ska köpa mig ett wii spel till mig själv i julklapp för att jag är så snäll ;P haha!

Nu har jag inge mer att skriva, är less på att mitt internet är så segt!
så godnatt töntar nu ska jag koka ris till min matlåda :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0