Också vare Fredag igen då..

Shit pommes vad veckorna går fort nu :O Snart äre jul och snart är det ett nytt år :O Det här året har gått så fruktansvärt fort, får lite små ångest för jag vet inte riktigt vad jag har gjort?! Jobbat? Ja jag vet inte jag hoppas att 2010 blir mitt år :) Haha precis som man säger varje år, men jag tror lite på 2010!

Ikväll så har jag gjort det jag gör nästan alla fredagskvällar nu för tiden.. Tittar på idol med Fittansiktet ;P Men ikväll har vi även slingat mitt hår, den här gången ville jag ha nå annorlunda så vi körde på lite ljus rosa, det vart faktiskt helt okej, blir lite jobbigt med kläder till men det löser sig alltid :) haha näe ni så roligt ska vi inte ha det ;P Det vart blonda slingor så nu är jag lite ljusare på huvudet ;D Trivs inte riktigt att vara mörk.. inte min grej!

Imorgon äre ju som sagt helg vilket betyder jobb.. Och med min tur så blire nog mycket folk!
Nu ska sminket bort och nälle phu pjajjan på ;P haha vad dryg jag känner mig just nu!

GODNATT!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0