Snart får jag sova igen

Äntligen sitter jag i soffan och andas ut :) Det har varit full rulle kanelbulle sedan tio imorse!
Vaknade av att min cpgranne plingade som en idiot på dörren 06:45 :@ Sedan så kunde jag inte somna om för jag var så arg, sedan var det bara att kliva upp ajmenar sova får man göra i graven! Sedan träffade jag upp farmor på stan :) Bjuppade henne på lunch på 1891 :) Sedan gick vi på stan och handlade julisar till mig ;D Kommer få mycket fina saker! Både Farmor och jag tycker att det är bättre att jag få välja ut saker som jag själv vill ha ist för att hon ska komma med en Barbi tröja eftersom att hon fortfarande tror att jag är liten ibland :P

Efter stan så tog vi oss en tripp till Birsta där dom skulle fixa nå grejs, och medans dom gjorde de så passade jag på att springa in på jobbet och köpa julpapper och surra med dom där :) Sedan hann jag bara komma hem och innan för dörren så kom Mammsen och hennes gubbe :) Så vi har pysslat på här hemma ett tag! Sedan vart det mat och vin!

Och nu sitter jag äntligen ner i soffan, ensam, en ny städad lägenhet, ingen disk.. Kan det bli bättre?!
Nu ska jag snart ta en tripp till sängen och sova för jag är verkligen helt slut! Imorgon måste jag ner på stan igen och fixa hårfärg till barret mitt och silverschampooooooo!

Fasen även fast jag har varit ledig nästan hela veckan så har jag haft saker att göra hela tiden :O Haha ska faktiskt bli skönt att få jobba i helgen ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0