Söndag men det är Lördag!

Gokväll! Idag har jag Söndag även fast det är Lördag :S Inte okej! Fick tänka till två gånger imorse när jag vaknade om det var Lördag eller Söndag... Var nog all vin jag fick i mig igår :P Jao gårdagen vart det en heldag med Rebekka ;D Och kvällen bjöd på vin och massa surr och skratt :P Vart kanske inte direkt som vi hade tänkt oss, för det första kom vi hem med sjukt mycket från bolaget sedan så vart tiden inte heller som vi hade tänkt oss eftersom att vi båda jobbade idag ;P Men sjuuukt roligt hade vi! Sjukt underbar är den där bruden! :D

Idag så har man ju mått som man förtjänar, både för mig och KK ;P Tur var det ialf att vi fick jobba med varandra! Jao dagen på jobbet gick väl helt ok! När jag kom hem så la jag mig i sängen en stund vilket slutade med att jag somnade i två timmar :P haha! Sedan vart det en liten långprommis med Diesel eftersom att han är här med mig! ♥

Och ikväll ska jag faktiskt bara vara hemma och ta det lugnt! Men enligt en nära vän till mig så får man ju inte sitta hemma på en lördag kväll om man är singel! Men det skiter jag i ;P Det blir myskväll med bra tv och världens bästa pälsboll bredvid mig! Och jag är nöjd! :)

jag har världens idiot till granne!!!!!!!!!!!!! så nu vet ni det också :P
Nej nu ska jag mysa till det i soffan med Diesel! Hoppas att ni får en bra Lördagskväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0