Trött-tjej_89

Klockan kvart över fyra vaknade jag inatt :O och jag kunde verkligen inte somna om!!! Slutade med att jag låg och tänkte på allt möjligt så jag vart jätte pigg...så klockan fem klev jag upp och satte mig i soffan och surade! Slutade med efter tio minuter att jag somnade och vaknade då klockan ringde ;P
Så jag hoppas verkligen inte att jag blir trött senare idag på jobbet för det orkar jag inte! Det är Diesels fel att jag inte kan sova ;P blir så van när han ligger bredvid mig och när han inte gör det så kan jag inte sova!

Nu blire en heldag på jobbet 09:30-19:15 yeeey.. Ska ta och springa till bussen så att jag inte missar den! Med min tur i dag så lär jag ju göra det! :P

Ha en bra dag då!


trött tjej i världens fulaste slips ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0