vad äre med mina vänner och bajs?

Haha äre inte Anna som pratar om harpluttar så äre Challan som har djupa funderingar om bajs! ;P

Challan: Alltså Carro jag har tänkt på en grej... Du vet när man inte torkar sig riktigt..
Jag: hahahahahahahhahahahahhahaha jaaag döööör!
Challan: Men Carro seriöst lyssna nu!!! (helt seriös)
Jag: Hahhaha mmm...
Challan: jamen du vet, stakars dom på hemmet som inte blir torkade riktigt faaaan vad det ska klias för dom..
Jag: mmm *asgarvar*

Ikväll så har vi varit ute och skakat de våra mammor gav oss! Och helvete vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon känner jag :P Har stått på dansgolvet hela kvällen men challan och dansat:P Mycket glad är jag att inte klackarna åkte på idag!! Nu blire sängen, och jag hoppas verkligen att jag får sova hela natten inatt! För imorgon ska jag bjuppa farmor på lunch sedan ska vi gå och handla mina julklappar ;) Har en snäll farmor som låter mig peka ut själv vad jag vill ha! :) Sedan på kvällen så kommer mammsen och fixar mitt vitrinskåp, sedan ska vi laga gå mat och dricka vin! ;D Nu är klockan 02:15 och jag har lite små ånget av att jag ska upp snart eftersom att min farmor är ganska så morgonpigg och jag vet att hon kommer ringa och väcka mig tidigt!

Jag har världens bästa vänner.. Och jag är så glad att vid 20-års ålder ha kommit på vilka som är ens riktiga vänner, som alltid finns där och som alltid ställer upp!!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0