Verkligen inte min dag idag

Haha ja jag kan inget annat än att skratta åt min k*k dag som jag har haft! :P Som sagt så vaknade jag kvart över fyra och jag skulle ha klivit upp då för jag var verkligen död när klockan ringde.. Sedan när jag sminkade mig så vart jag tvungen att vässa ögonbrynspennan jamen vad händer inte då?! Jo självklart tappar jag ner den i toaleten och jag var så trött så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta! :P Sedan så har dagen varit låååååång nästan inge kunder alls och vi har bara gått runt och dragit fruktansvärt dåliga skämt för varandra, det var ju lite roande ialf :P

Jahaa sedan när vi sitter i bilen och är på väg hem ifrån jobbet så trodde jag helt seriöst att jag skulle dö! Vi kör om en lastbil på E4:an och när vi är mitten av lastbilen så ser jag att det bara sprutar eld gnistror ifrån den :O så jag skriker köööööööööööör fortare :P Men vi dog inte som ni kanske märker men jag trodde att stunden var kommen! Jahaa sedan när jag var påväg till bion för att möta upp Anna så håller jag på att få en träbit i huvudet när jag går förbi grannhuset (tinghuset) äre meningen att jag ska dö idag?! Är det ett tecken?! Jaa det är frågan.. Kan nog svara på att jag har haft en riktigt jävla dålig kuk dag (ursäkta språket) ;) Var nog meningen att jag inte skulle kliva upp idag, jag skulle nog ha sovit bort den här dagen.. Och när jag har en dålig dag så kommer deppo grejer fram som jag hatar! En bra sak fick jag vara med om idag ialf och det var att Anna tog med mig på bio och vi såg självklart New moon ;D mums säger jag bara ;P

Nu sitter jag i soffan och mår piss, deppigare tjej får man leta efter just nu!
Ska ta och bädda nytt i sängen sedan ta och lägga mig och jag hoppas..hoppas...HOPPAS verkligen att jag får sova hela natten! Inte min grej att vakna tidigt på morgonen och det visar sig ju att dagen inte blir så bra heller!

Äre inte på tiden att jag ska få ha lite tur här i livet?


Världens skönaste tröja är på och mjukisarna! Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0