125 st

... 125 st bullar lyckades mamma och jag göra :P Haha så nu har jag verkligen hela frysen full med bullar, så nu äre bara att komma och fika ;)

Mamma fick sig en bästa vän när hon var här ialf ;P Diesel! Haha han var verkligen med mamma hela tiden vad hon än gjorde så var han med! Och sur vart han när hon åkte hem! Nu sitter jag äntligen i soffan, har inte suttit ner på hela dagen och helt skakis i kroppen är jag också efter alla koppar kaffe jag har druckit idag :/

Får lite små panik när man hör och läser lite överallt att det har snöat i Sthlm :S wtf! Snart kommer snön hit också :(

Har ingen blogg sug alls idag känner jag.. Så det här får räcka idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0