Apoteket

Go'morgon! Just nu är jag på apoteket och jobbar, är på mammas apotek idag på sjukan! Var kanske 5 månader sedan jag jobba på apoteket så jag känner mig som en nybörjare igen.. Ialf med kassan eftersom att jag är så van med sibas kassa och fraser som man säger :P Så jag är nära att säga "Här är kvitto och garanti" :P Passar inte riktigt in här, det kommer väl sluta med att jag frågar om dom vill ha siba kort eller försäkra grejerna!

Och som alltid när man har planerat saker så händer det något annat, hade planerat att städa mitt bo idag och tvätta, men såklart blir det inte alltid som man vill, mammsen min ringde och frågad eom jag kunde komma och jobba hos dom idag 09:30-16:30 och extrapengar är ju aldrig fel att få ;) Hehe det är ganska roligt att jobba med tanterna här på sjukan ;P (förlåt mamma) Alla är 40+ här!

Nu vart det helt dött här också! Bra att man jobbar med mamma ialf ;) Hon gick nyss och köpte lunch till mig! ;P
Nej nu ska jag roa Ulla som skrattar hela tiden ;P

Adjöken



Kommentarer
Postat av: Erika

Annars hade jag gärna tagit lite garanti på min bomull och nässpray, hehe :-)

2009-10-31 @ 10:40:57
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0