Dagens äventyr

Nu börjar det klias i jobb fingrarna känner jag.. Nu vill jag jobba :) Men får vänta tills helgen!

Jahapp.. idag äre Tisdag, vaknade av ett morgon sms av Anna Berström, tog en morgon kaffe sedan vart det en lång haha extra långprommis med Anna, Wilma och såklart Diesel :) Vi gick vår vanliga väg som är vid ån bort mot Nacksta om vi inte går runt sidsjön men idag när vi går där våd ån så kom jag på att vi kunde fortsätta bort mot Granlo och det gjorde vi, men sedan hittade vi en liten stig, det slutade med att vi hamnade på nå industri område sedan tyckte Anna att vi kunde fortsätta in mot skogen och det gjorde vi och kan säga er att Anna har inte det bästa lokalsinnet ;) Men jag tänkte äääh det kommer nog gå bra! Jahapp slutade med att vägen tog slut.. men då kan ju inte jag vara sämre så jag tyckte att vi kunde klättra upp till järnvägen! Och dår var det jätte mycket buskar och träd där i mellan... HA HA HA värsta jag har varit med om! Slutade med att vi fick vända tillbaka till stora vägen igen! Kan lova er att jag var helt slut när vi kom hem och Diesel däckade direkt efter en dusch ;P

Ja sedan ikväll så har jag inte gjort så mycket mer, var bort till Farmor och Farfar och fick lite mat :) Imorgon äre bullbak på schemat :D Få se hur det går ;P Nej nu blire sängen är helt slut efter den här dagen!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0