Harpluttar

Så var Fredagen här igen..Och som vanligt på Fredagar så blire fredagsmyyyyyyyyys med Fittansiktet ;)
Har jobbat idag också, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen när klockan ringde, tror minst att det tog 30 minuter innan jag kom upp ur sängen! Annars har dagen rullat på ganska så bra det har ju varit löning för vissa så det var lite fart på jobbet ett tag :)

Annars så ligger jag och Anna i soffan och tittar på idol och den kvinnan ska snart iväg och jobba natt på schebabbbaaa är inte direkt avis på na ;) 
Ha och dom som känner Anna Ericson vet hur öppen och ärlig hon är om allt och nyss drog hon en skön grej när hon kom ut från toaletten ;)
Anna: asså carro mitt bajs är som små harpluttar
Jag: jamen jahaa okej då vet jag.. hahaha!!

Och vad kallt det börjar bli ute nu :( Hörde att det hade snöat nu på morgonen vilket jävla tur att jag missade de!
Skönt att jag har mina underbara varma uggs på mina fossingar ;) Ja jag vet inte vad som händer ihelgen annars, imorgon ska jag ialf pyssla om mig själv på dan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0