jag får ångest!

Har precis kommit hem från Mamma! Skulle lätt kunna flytta hem igen bara för maten :P haha! Så skönt när nån lagar maten till en! Och mamma började prata om julen under middagen och jag får verkligen å n g e s t!! När jag var lite älskade jag julen men nu tycker jag bara att det är jobbigt! Och jag vill verkligen inte att snön ska komma :/ Man gruvar sig varje gång då man ska gå ut, det tar flera minuter innan man kommer ut eftersom att man måste pälsa på sig massa kläder, och håret och ögonfransarna fryser typ till is.. Neni..bläää!!

HA HA Diesel är ju bara för söt! Jag har verkligen en fis hund :P Han låg i soffan förrut idag och sov och drömde och snarkade som en idiot och när han ligger där och ser så jävulst söt ut så skäller han till i drömmen och samtidigt lägger han av världens fis så han själv vaknar :P Sedan när vi var ute och gick för någon dag sedan så hade hans sele skruvat till sig så jag vart tvungen att fixa till den men Diesel var så inne i sin löv hög så han märkte inte att jag kom fram till han och sedan när jag tar tag i han för att fixa selen så blir han så rädd så han lägger av en fis! Så Diesels nya namn är nog pruppDiesel ;)


haha han kanske inte är allt för söt ibland när han sover :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0