Lika jobbigt varje gång!

... Eftersom att det är slut på min ledighet nu och helgen bjuder på jobb så måste mitt hjärta åka tillbaka till Husse :/ Lika jobbigt varje gång är det! Kommer bli så jävla tomt här hemma! Tänk om man kunde få ha han om kring sig varje dag! Men eftersom att jag jobbar så långa dagar så går det inte! Men vi har passat på att myst mycket nu idag vi har legat i soffan och sovit :) Och min hund är världens fjantigaste när det gäller regnet, han vill absolut inte vara ute nå länge och jag vet att hans syster wilma också gör så :P Så det har inte blivit nå långprommis idag!

Haha har kommit på att jag har världens tråkigaste blogg, förstår inte hur jag kan ha så många läsare varje dag.. haha nu lät det som att jag hade jätte många :P men några stycken ialf!

Så sjukt deprimerande väder!! Nu ska jag göra kaffe och läsa bloggar och ha tråkigt tills Anna slutar! :)



Min Diesel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0