Mammadag!

Hade glömt att publicerat inlägget som jag skrev i Tisdags! Har haft en riktig mysdag idag! Har inte gjort ett skit ;P Har laddat hem massa filmer och serier som jag har legat och tittat på och druckit massor utav te och tänt ljus :) Tillsammans med mattes hjärta som har hållt mig sällskap i soffan :) Vi tog en långpromenad också i det här äckliga höstvädret som jag blir tokig på!!

Nu sitter jag här hemma och väntar på att mamma ska komma :) Hon ringde och frågade om jag ville vara med henne ikväll och självklart vill jag umgås med världens bästa mamma! :D Så hon är och handlar mat nu som vi ska äta sedan så blire kaffe och massa surr sedan ska vi sy till några av mina byxor :)

Diesel har åkt hem nu till husse så nu kommer jag sova sjukt dåligt igen! Sover så bra när han ligger i sängen med mig!

Nu är mamma här! :D


Hittade den här bilden på facebook :) Åååå jag vill ha sommar igen! Och mitt blonda hår ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0