Men hjälp mig!

Jag vill bara tillbaka till min sängen nu!!! Fan vad trött jag är.. Sov inge bra alls inatt, vaknade flera gånger!! Så nu är jag en surpuppa och vill absolut inte jobba! Ska ta min pyjamas och åka till jobbet nu! Har väl inga pengar på busskortet med min tur nu också...

Nämen jag är ingen bitterf**ta idag ;P

Och ett stort i-landsproblem jag har nu också... jag har ingen hårspray!!!!!!

Jamen ni som är ledig idag och har sovit sjukt skönt i natt kan ju ha en bra dag och skänka en tanke till mig :P

Nu så jag gå till den underbara bussen till birsta som jag älskar att åka med..

Hahah okej nu ska jag sluta!

Kommer säkert komma några inlägg idag eftersom att Anna lärde mig igår hur man mobilblogga ;)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdårå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0