Mörkt

Ja nu är tiden kommen då man kliver upp så är det mörk och när man går och lägger sig är det mörkt! Fattade inte riktigt det här med klockan imorse hade glömt bort att man skulle ställa om klockan! :P Sov sjukt länge idag vilket var mycket skönt! Sedan har jag haft en riktig söndag, har legat i soffan och tittat på serier hela dagen :) Har lite små ångest för att jag inte har gjort något vettigt men ibland måste man få ha sånna här dagar!

Så nu känner jag mig utvilad! Imorgon äre jobb igen 09:30-19:15 jobbar jag sedan är jag ledig i tre dagar ;P så ska väl inte klaga!

Haha satt och funderade på vad jag gjorde förra året vid den här tiden, hua..blää säger jag bara! Var arbetslös, låg typ hemma hela dagarna och tyckte synd om mig själv, var på stan exakt alla dagar i veckan och gjorde vadå?! Eftersom att man inte hade nå pengar för att man inte jobbade.. var ute och festade minst 3 gånger i veckan :P Anna och jag satt och pratade om det i Fredags.. helt sjukt, värsta tiden i våra liv tror jag! Så ska inte klaga på hur jag har det nu :) Jag har ett bra jobb som jag älskar, jag bor inte hemma hos mammsen längre utan jag har en egen lägenhet som jag älskar.. Bara nå få saker som fattas nu sedan är allt top notch!

Nu ska jag ta och göra lite te och fortsätta titta på nip tuck innan det blir sängen!
Saknar Diesel också!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0