Nuäre slut på veckan det är dags för freeeeeeedagsmys!

Mitt huvud håller på att d ö d a mig! :S  2:a dagen i rad nu jag har världens huvudvärk!!

Ja då var veckans jobb vecka över.. har jobbat tre dagar i rad nu :) Var inte meningen att jag skulle jobba idag med chefen tyckte att jag skulle komma in och hålla KK sällskap i fyra timmar och mer pengar i kassan är ju aldrig fel! :P Men nu är jag verkligen lång ledig igen skönt men samtidigt tråkigt jag vet att efter helgen kommer jag vara så jävulst uttråkad! Men tur äre ialf att jag har fått hem mitt hjärta :D Ska ha han i flera dagar nu, så nu blire det massor utav långpromenader och massa mys! Skulle kunna ligga och snoza sönder Diesel han lucktar så gott och han är så mysig! Hahah var så roligt idag när jag kom för att hämta han, Robin tog ut han ur bilen och Diesel visste inte riktigt vart han skulle ta vägen när han fick syn på mig, sedan kom han springandes i 200 och höll på att pussa ihjäl mig, tror ialf att han har saknat mig ;)

Måste ta tag i mitt sociala liv också! Saknar mina vänner!! Blir så här när man jobbar och sedan kommer man hem och man har verkligen ingen ork alls till något! Men imorgon ska jag vara social! :) Ska träffa Lotta och co, och jag ljuger inte om det var över en månad sedan jag träffade Lotta eller hur pisspotta?! Så imorgon blire vin!
Hoppas att min huvudvärk har lämnat mig då!

Nu sitter jag här och tittar på idol och väntar på att Anna Bergström ska komma och ta en rök och surra lite skit med mig :) Och imorgon ska jag verkligen sova, så fn ta den som ringer och väcker mig för jag behöver verkligen få sova! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0